Szkolenie stacjonarne 25-26.04.2024 r.

Szanowni Państwo,

 

Serdecznie zapraszamy na najbliższe dwudniowe szkolenie stacjonarne, które odbędzie się w Krakowie przy ul. Fabrycznej 13 w Centrum Konferencyjnym pn. Fabryczna 13.

 

Temat: "Rynek hotelarski w Polsce"

 

Termin: 25-26 kwietnia 2024 r. (czwartek-piątek)

godz. 9.30-21.00 w dniu 25.04.2024 r. oraz . 10.00-16.00 w dniu 26.04.2024 r.  (w tym przerwy)

 

Prowadzący m.in.: Maja Bogdani, Adam Latek, Piotr Walczyk, Wojciech Białecki

 

Uprawnienia i kwalifikacje zawodowe prelegentów:

 

Pani Maja Bogdani - mgr inż. budownictwa lądowego - Politechnika Krakowska; mgr historii sztuki - Uniwersytet Jagielloński, studia podyplomowe - wydział Ekonomii i Stosunków międzynarodowych, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Rzeczoznawca majątkowy od 1992 roku; doktorantka na Wydziale Architektury Politechniki Krakowskiej – stypendystka Batory Foundation (1998 Oxford, Corpus Christi College) i British Council (1999 University of Reading, School of Estate Management). Współautorka założeń do standardu zawodowego rzeczoznawców majątkowych wyceny nieruchomości zabytkowych i współorganizatorka wszystkich 10-iu Konferencji WAZA w Krakowie. Autorka szeregu artykułów na temat wartości nieruchomości i obiektów zabytkowych. Od roku 2009 prowadzi własną firmę zajmującą się analizami rynku i wycenami nieruchomości, specjalizując się m.in. w nieruchomościach zabytkowych i hotelach.

 

Pan Adam Latek - absolwent profesjonalnych szkoleń w Irlandii organizowanych przez spółkę Tifco LTD. Wspiera i doradza hotelarzom, inwestorom w Polsce i zagranicą. Doradca hotelarski i inspirator młodych hotelarzy. Juror w 2016 roku w wyborze najlepszego recepcjonisty roku przez A.I.C.R. Od kilku lat pracuje z inwestorami hotelarskimi i współpracuje z szerokim gronem hotelarzy i wybitnych ekspertów w branży. Wykłada hotelarstwo na wyższej uczelni w języku polskim i angielskim. Koordynator kierunku Intertour hospitality w SGTIH - konkurencyjnego kierunku dla światowych uczelni hotelarskich.

Uczestnik wielu paneli i konferencji branżowych w Polsce i poza granicami. Opiniuje inwestycje hotelarskie pod względem opłacalności.

 

Pan Piotr Walczyk - Rzeczoznawca majątkowy z trzydziestoletnim doświadczeniem zawodowym - praktyk. W swojej karierze zawodowej oszacował tysiące nieruchomości. Specjalizuje się w wycenie nieruchomości komercyjnych. Prowadzi własną działalność gospodarczą. Od wielu lat jest zaangażowany w działalność Polskiej Izby Rzeczoznawstwa Majątkowego. Przez dwie kadencje pełnił funkcję Prezesa Izby, a obecnie Wiceprezesa. Piotr Walczyk jest także doświadczonym wykładowcą na studiach podyplomowych z wyceny nieruchomości. Autor licznych prezentacji i wystąpień na konferencjach i szkoleniach. Był członkiem Komisji Odpowiedzialności Zawodowej Rzeczoznawców Majątkowych.

 

Pan Wojciech Białecki - Doradca hotelowy i założyciel Hotel Life.pl. Przez 15 lat pracował dla sieci Starwood i Marriott zdobywając doświadczenie w prowadzeniu hotelu, zarządzaniu projektami, zarządzaniu budżetami oraz zarządzaniu jakością. Należał do korporacyjnej grupy Task Force wspierającej otwarcia hoteli w Polsce i za granicą. Obecnie związany jest z Grupą Remo i wspiera grupę restauracji i hoteli oraz przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Krakowie.

 

Forma szkolenia: stacjonarne

 

Liczba godzin wykładowych:   8 (4 pkt)

Liczba godzin warsztatowych: 4 (2 pkt)

 

Koszt uczestnictwa w szkoleniu (wpłata do 12.04.2024 r.) wynosi:

·         dla członków Małopolskiego i Śląskiego Stowarzyszenia RM - 600,00 zł

 

Koszt uczestnictwa w szkoleniu (wpłata do 12.04.2024 r.) wynosi:

·         dla członków pozostałych Stowarzyszeń RM - 900,00 zł

·         dla osób nie będących rzeczoznawcami majątkowymi - 900,00 zł + 23% VAT

 

Co obejmuje cena za udział w szkoleniu:

 

dwa dni wykładów i warsztatów dotyczących przedmiotu szkolenia
w dniu 25.04.2024 r. przerwa kawowa ciągła (kawa, herbata, woda, wybór ciasteczek), lunch z napojami (kawa, herbata, woda), kolacja bufetowa
w dniu 26.04.2024 r. przerwa kawowa ciągła (kawa, herbata, woda, wybór ciasteczek), lunch z napojami (kawa, herbata, woda)
w dniu 25.04.2024 r. udział w prezentacji i degustacji podczas wizyty w Muzeum Fabryka Wódki znajdującym się na terenie Centrum Konferencyjnego Fabryczna 13
materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

 

Co jest płatne dodatkowo:

·         nocleg w Hotelu Mercure (na terenie organizacji szkolenia)

Opłata za nocleg realizowana jest samodzielnie przez uczestnika szkolenia, bezpośrednio przez stronę internetową hotelu Mercury, usytuowanego na terenie Centrum Konferencyjnego Fabryczna 13 - link poniżej:

 

https://tiny.pl/dq7cn

 

Link już zawiera zniżkę -10% od aktualnej stawki elastycznej tzw. BAR, która ulega zmianie w zależności od obłożenia hotelu.

 

Wersja ekonomiczna: nocleg w hotelu “IBIS-BUDGET” ul. Pawia 11, Kraków,

rezerwacja tel. 12 355 29 50

 

 

Forma rejestracji na szkolenie:

 

Rejestracja uczestników na szkolenie odbywa się za pomocą formularza zgłoszeniowego (wzór w załączeniu) przysłanego wraz z potwierdzeniem dokonania przelewu za uczestnictwo w szkoleniu na adres e-mail: msrm@msrm.org.pl

 

Zgłoszenia bez wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego wraz z potwierdzeniem przelewu, nie będą uznawane jako gwarantujące udział w szkoleniu. 

 

Termin zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu: do 12.04.2024 r. (piątek).

Po wskazanym terminie formularze i wpłaty nie będą przyjmowane.

 

Przypominamy, iż faktury będą wystawiane wyłącznie na firmę, czy też osobę wpłacającą należność na konto MSRM nr: 90 1020 2892 0000 5902 0147 3958. (W tytule wpłaty prosimy koniecznie wpisać datę seminarium oraz podać NIP).

Uwaga - nie będą dokonywane jakiekolwiek zwroty wniesionej opłaty za udział w szkoleniu w przypadku rezygnacji, braku obecności na szkoleniu osób zgłoszonych.

 

Brak obecności na szkoleniu uniemożliwia otrzymanie zaświadczenia o odbyciu szkolenia.

 

Organizator zastrzega możliwość dokonania zmian przedstawionego ramowego programu szkolenia.

Zaświadczenia o odbyciu szkolenia wraz z fakturami dla uczestników, zostaną wysłane pocztą mailową po realizacji szkolenia.

 

Omawiane będą następujące zagadnienia:

 

Kierunki rozwoju hotelarstwa w Polsce

Wskaźniki obłożenia i średniej ceny

Struktura i kalkulacje przychodów i kosztów- budżetowanie przedsięwzięcia
Klasyfikacje hoteli
Kontrakty na zarządzanie
Wskaźniki -wyznaczniki standardu
Przykładowe wyceny rynkowe per room na podstawie hoteli
Przykładowe transakcje rynku wtórnego
Przykłady wyceny obiektu hotelarskiego w podejściu dochodowym w podejściu porównawczym

 

Formularz zgłoszeniowy

 

Informacja szkolenie

Prezentacja szkolenie

 

Serdecznie zapraszamy!

powrót
Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. X